Tänka sig

Imorgon så smäller det. Då händer det! MONLOGVECKAN tar sin början. Veckan som man redan i ettan gick och oroade sig för...

Är jag väl förberedd då?

Ja, skulle jag säga det själv så, nej, men vi ser väl imorgon hur bra det går och hur mycket jobb jag egentligen har kvar...

Så om ni har tid:

TORSDAG KL. 13

eller

FREDAG KL. 12

på Västerbottensteaterns caféscen.

Och om vi har tur så blir det en till på torsdagkväll! HOPPAS HOPPAS!



bilder på bra monologer som jag sett:


Bitterfittan (sjukt bra bok dessutom! måstes läsas!)


Signalfel (och ja, Bea, jag kanske blev lite kär i karln ändå ;))


Fullbokat (har nog inte skrattat och facinerats mer av en förställning)

och så en som inte kanske var fullt så bra:


Sweet (dålig, dålig, DÅLIG!)

och en förställning som kanske min monolog är lite inspirerad av:


Getaren (spännande va? ;))

så, nu blir det gonatt för att samla krafter.

Gonatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Bara du får klart all musik och allt sitter som en smäck, så blir det nog riktigt bra. :)

2010-05-23 @ 22:53:36
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, jag blev också kär i honom ;D han var fin

2010-05-24 @ 07:48:26
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Malin

getaren är äcklig O___o

2010-05-25 @ 11:25:17
URL: http://cocosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com