Svar på tal

För att svara på min vän Beatrice Lundahls kommentar för några inlägg sedan så skriver jag nu dessa rader.

Kommentaren löd: Det är bara för att du vill bli kladdad på av heta bakgrundsdansare, ditt jävla pervo!!! och skrevs till detta inlägg

mitt svarstal lyder:

Beatrice, din okultiverade, obildade och ohyfsade människa! Kysser du din mamma med den munnen? Scenen som visas på klippet som jag bifogade i mitt inlägg visar på en förrvirrad människas strävan över att få bli älskad. Hennes man är ett svin och hon bollas mellan att lämna honom eller stanna kvar. Hon vill nu varna sina medmänniskor om att inte begå samma misstag som henne själv, och de enda människor som finns till hand är då dessa personer som du har valt att kalla heta bakrundsdansare.
Ditt sinne inom kultur och förståelse för människors sentimentet visar sig inte vara hög när man läser dessa rader som du väljer att publicera på min blogg! Den här scenen återspeglar många människors vardag och hur man på ett effektivt sätt kan bidra med att vara till hjälp för andra. Jag vill alltså säga att jag vill göra den här scenen därför att jag känner att jag vill få folk att kunna fundera över sitt liv och skapa diskutioner och kanske till och med handlingar! INTE FÖR ATT BLI KLADDAD PÅ!

....

Nä vem försöker jag lura? ;) KLART JAG VILL BLI KLADDAD PÅ AV HETA BAKRUNDSDANSARE! :D herrgud, man tar ju chansen så fort man får den ;)

Den här låten tillängnar jag dig, Bea!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hörrududu, jag är facktiskt ricktigt kulltiverad, såm bara denn!

Och de där senitmentet-ordet, det kåmer jag facktiskt inte ens bry mej åm att slå upp!

2010-05-24 @ 18:10:26
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Jens

haha alltså "kysser du din mamma med den munnen"... jag dör! :D

2010-05-25 @ 09:57:06
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com