Äckliga människor! :O

Jag skulle gå in på min FC för att göra skolarbete då jag upptäcker att jag har fått ett mail från min gamla datakunskapslärare. Jag undrar för det första varför hon har skrivit till mig, jag har ju inte ens datakunskap längre, och för det andra vad för bajs hon har skckat mig den här gången, för hon brukar alltid skicka "knasiga mail med knasiga bilder". Sedan läser jag: America's got talent - (nånting nånting) 1944. Grejt, tänker jag, 40-tal sitter aldrig fel. Jag öppnar då länken och ser tre små söta fina flickor från 40-talets USA stå och sjunga stämsång om nån potatis. Åh, så fina tänker jag. Och så fint hår och fina kläder. I LOVE 40-tal!

MEN SEN! Sen börjar dom göra något så omänskligt att magen börjar vrida sig och jag undrar från vilken planet dessa flickor kommer ifrån. Dom beter sig som om de var Betty Spagetti och vrider och vänder på sin kropp som jag aldrig skulle komma på att ens försöka göra. Jag är i chock! Jag vet inte vars jag ska vända mig... Så nu om ni vill vågar och kan så får ni titta på den och facineras... och äcklas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com