SWEET 18!!!

Ja, idag blev lill-Monika Stor-Monika genom att fylla 18. Kan man tänka sig? nu är jag den där åldern som jag gått och suktat efter hela mitt liv. "när jag blir arton ska jag..." tänkte man hela tiden och trodde inte att dagen skulle komma. hur mår jag nu då? Som marlena Ernman skulle säga: "inget konstigt alls". Nä faktiskt jag är samma gamla Monika som ni känner. Men nu är jag ju faktsikt VUXEN :D

jag har i alla fall tagit lite bilder under dagen som jag tänkte dela med mig av :)




såhär såg jag ut idag. Jag har fått cupcakeklänningen av mamma. :)



En närbild



Jag bjöd på hemmagjorda cupcakes



Och tårta såklart :)



Ludde kom på besök också (och ser sjukt rolig ut på den här bilden)

Dessutom gav Malin mig ett jättefint kort :D

(det här är snubben på baksidan alltså)

Ja, det var typ allt. Jag har haft en bra dag och fått bra presenter. dock så glömde jag ta kort på dem, men...



TACK ALLA SOM GRATTAT MIG IDAG! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com