Ja jag har tråkigt när teatern är över

Så jag snor saker från min kusins blogg ;)


Ta fram kontaktlistan i din mobil. Bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.


Namn: Frida
När fyller han/hon år: 2 november
Vart träffade du honom/henne: På dagis ^^
Hur är han/hon som person: trevlig, glad, rolig, pratsam, en tjust lirare helt enkelt
Tycker du om honom/henne: Japp och kexchoklad (ja alltså)
Beskriv honom/henne med tre ord: Rödhårig, sprallig, snäll

Namn: Johan dah man (Johan Hägglund)
Är ni bra vänner: jo det är vi väl
Kan du lita på honom/henne: Ja
Har du kysst honom/henne: nej
Hur länge har ni kännt varandra: sedan förskolan
Beskriv honom/henne med tre ord: Virrig, rolig och virrig

Namn: Ludde Hem
Var träffades ni första gången: jag gick in i den lägenheten i augusti 2008. Dock vet jag inte datum
Är personen viktig för dig: jovars, jag har fått sova där nu x antal gånger nu :)

Namn: Claes
Hur länge har ni känt varandra: Sedan början av ettan i gymnasiet. ett och ett halvt år snart
Har du kysst honom/henne: nej
Kan du berätta hemligheter för personen: nä claes är en jävla skvallerkärring som går runt på a-torp och snackar bajs om alla! Skojja bara, jag tror nog jag kan göra det. Claes är en cool typ... och snäll :)

Namn: Filip Almlöf
Är ni släkt: Nej
Hur är han/hon till sättet: ehm, ja jag har inte träffat honom så mycket. Men lite blyg. Men det kanske är för att jag typ skrämde skiten ur honom första gången vi träffades. Men han är snäll as well. Ja, han är snäll. :) 
Känner du honom/henne bra: som sagt, har inte träffats så mycket, så nej. Men han tyckte om vår teater hörde jag.

Namn: Janina
Hur gammal: 18
Bor: Pite någonstans
Hatar du personen: nej, det gör jag väl inte :)

Namn: Katarina Östman (Beos mamma)
Har du kramat henne/honom: nej
Har du sett personen full: haha, ja jättefull alltså. fyfan! (nej)
Är personen äldre än du: Jopp

Namn: Gogo (Beo)
Är han/hon vacker: Jättetöt :]
Minne av personen: "onej jag trampa i bajs"
Har du hans/hennes msn: Ja

Namn: Elin Bjurman
Står han/hon nära dig: Jes, one of the most closest!
Har du kramat personen: Ja, många, många, många, många, många gånger. hon är ju helt kramtokig kvinnan :O
Har du varit förtjust i honom/henne: asså, kär eller? eller woot? o.O Jag tycker om Elin, på kompissättet alltså... inget annat! alltså va? eller... Äh! Elin I LOVE YOU! ALWAYS HAVE AND ALWAYS WILL! PLEASE DON'T LEAVE ME!!!

Kommentarer
Postat av: Hägge

int är väl ja virrig??

2010-03-01 @ 21:58:03
URL: http://wingshagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com