den kan varken cykla

Hej allihopa!
Igår hade jag en trevlig dag med teatergänget teater Lajlaa som var ute och åt middag på Tatung för pengarna vi tjänade. haha, känns det bra alla ni som satt i pubilken? Ni betalade för en utemiddag med goernmaten och trevligt sällskap? ;)

Jag åt så jag fick ont magen och nu sitter jag och  fiser kinamat. Men det var ohyggligt gott ^^ mums!

Sedan förflyttade vi oss till Michelle och spelade spel och skrattade. Mycket.

Jag vill bara säga till alla i Teater Lajlaa att ni har gett mig så otrligt mycket! nya vänner, nya erfarenheter, nya möjligheter och mycket skratt! Tack så hemskt mycket att jag fick vara med på den här resan och jag skulle inte säga nej för att hoppa på nya äventyr! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com