Sommar!

Tjuvstartade lite med mitt sommarlov idag. För det första var jag ledig och för det andra så har jag i stort sett klippt gräs hela dagen, vilket kommer vara min sysselsättning i sommar... Att klippa och typ tvätta, handla etc. Att arbeta hemma och få några slantar för det, eftersom jag inte fick tag i något sommarjobb.
Men men, det var faktiskt givande. Fick vara ute i solen och svettas :)

Men imorgon är det skolavslutning. Vet inte ännu hur mitt klädval kommer arta sig, men jag hoppas jag inte kommer vara för "utklädd".

Dessutom kan jag ju berätta att jag igår klarade körkortsteoriprovet (vilket jävla ord) så nu är jag bara ett steg ifrån körkortet! Wie! Men jag är skiträdd för att göra uppkörningen. Känner att det verkligen kan gå hur som helst. Någon som vet hur det är och kan lugna mig med ett par lugnande ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com