"Les temps sont durs pour les rêveurs." - (Tiderna är hårda för drömmare)

Åh, idag är en verkligen "kom och skjut mig så jag får slut på eländet"-dag. Jag vill inte göra någonting och jag vill inte heller inte göra någonting. Känns som om gråten kommer när som helst, men jag är jävligt less på att gråta nu. Verkligen!

Far inte till skolan idag i alla fall. Vi har knappt några lektioner och jag kommer ändå inte hinna på den lektionen som vi kommer att ha eftersom jag har körlektion där mitt i.

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess. Min storasyster kommer hem idag, men det blir i eftermiddag. Så ja. Det blir nog att sitta och lyssna på Emil Jensen och plugga körteori. Det suger också att det är dåligt väder så jag inte kan sitta ute och sola.

Det är fan synd om mig ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com