Hjälp!

Kvinna - 18 år - söker en vän att kunna spendera dagarna med. Har gått runt för länge nu och känt att jag inte har något att göra. Jag tycker om att bada, sola, prata om ditten och datten och titta på katter. Jag kan också sträcka mig till att gå väldigt långa och sköna promenader. Om ni känner för att hitta på nått hör av er till mig. Tacksam för svar.

"Den ensama drömmaren"



Hah, nämen skämt och sido, är det någon av mina vänner som befinner sig i Skellefteåtrakten som vill hitta på något med mig så hör gärna av er. Är väldigt sällskapssjuk.

en trevlig kvinna som vågar


Kommentarer
Postat av: Karl-Petter

Är du kvinnan jag söker? Jag kommer till Skelleftetrakerna i lagom tid för Trästocksfestivalen, har du lust att ses och ta långa promenader längs älven och kanske se någon bra artist som är dansvänlig?

Hör av dig!



MVH

"Den Blonda Hingsten"

2010-07-07 @ 21:10:25
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Karl-Petter

Kära Drömmerskan!

Jag känner också att vi ska ta tid på oss och lära känna varandra :)

Jag är en dräng på 28 år, som just nu söker efter en egen gård. Djur tillhör mitt största intresse, då jag är grisbonde. Jag gillar att fika och ta skogspromenader, och plocka bär när det är säsong för det. Jag är en enkel man med enkla begär, det enda jag vill är nog som vill dela min dröm att sköta en egen gård och kanske någon att krama och hålla i handen när man känner för det.

Om du vill veta nå mer så fråga :)

Kan du berätta lite om dig?



Kramar från

"Den blonda hingsten"

2010-07-07 @ 23:55:39
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Karl-Petter

Kära Agneta!

En sådan präktig och vänliga kvinna som du skulle aldrig vara till en besvikelse. Och det där med dina misslyckade förhållanden var kanske bara för att det var med fel man. När du finner rätt man så kommer inse att de andra vara bara för att förbereda dig inför den rätte ;)

Men som sagt, vi tar det lugnt och ser vars vi hamnar någonstans. För kärleken så gör man uppoffringar, trots allt.



Kramar och kyssar från

din blonda hingst

2010-07-08 @ 00:17:30
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: Karl-Petter

Kära Agneta!

Lill-Babs och Shirley Clamp har aldrig intresserat mig medan deras små divalater. Jag gillar enkla kvinnor, jag är ju som sagt en enkel man.

Om det blir vi så lovar jag att vi ska resa och se världen! Jag har inte heller sett något ställe förutom gården.



Kyssar i oändlighet från

Karl-Petter

2010-07-08 @ 00:33:37
URL: http://toungetied.blogg.se/
Postat av: mimmi

Ja, och man får ju inte förglömma 20talet med sina "flapper girls"! Jag tror nog också att jag är från en annan tid ibland, förutom det hela med att "kvinnan ska stå i köket"-grejen såklart ;)

Hm, ska nog köra på lite lockigt hår och röda läppar nästa gång jag vågar ha på mig den!

2010-07-09 @ 17:43:23
URL: http:// mimmiheikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com