Välkommen till min nya blogg





Så var det gjort: början på en NY blogg. En ny start, ett nytt kapitel, ett helt nytt liv fullt med chanser och möjligheter att utvecklas till en ny sund och frisk människa. (haha, så klyschigt det här blev) Jag har gjort detta nya steg med att starta en ny blogg för att... jag var less på min förra.

Ja, ska man börja med att presentera sig kanske? För er som inte vet heter jag Monika och bor i Västerbotten, strax utanför Skellefteå (skellhell som jag kommer kalla det ibland. Eller schtaaan som alla kallar det här.) i en liten by. hihi som jag vägrar säga namnet på (svarttjärn) om någon galen mördare skulle komma på att hitta mig och inte vet jag, DÖDA MIG, så vi säger att det heter Banjoköping, som så stolt en av mina kompisar kallar det.
Well, here I live with my familj and live a happy svensson-liv med hund, 5 katter och två volvos. Och ja, jag har varit här och haft mitt hem här hela livet.

Jag studerar teater, andra året, på gymasiet på Anderstorpsskolan i Skellefteå. Ja, det är nog den bästa utbildning du kan gå och på den bästa skolan du kan gå på dessutom. :) Härlig klass, härliga lärare och härlig atmosfär. Ni som kommer följa bloggen kommer nog få läsa mycket teatersnack (mm...) och det vore kul om ni ville komentera med mer teatersnack (asså jag är trött och skriver osammanhängande nu).

Ja, vad vill ni mer veta?
Jag älskar musik. Favvo(ha, ett utryck som man använde i förskolan)artisterna är:
Emil Jensen
Kate Nash
Veronica Maggio
Lars Winnerbäck
Alphabeat
Miss Li
mfl.


Ja, vi avslutar väl så? För man orkar ju inte läsa hur mycket som helst... ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Christine Eriksson

Finns inte Ludwig i ditt liv längre?

2010-01-14 @ 07:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com