Skolan

Godmorgon alla vänner, eller godkväll kanske jag skulle säga.

Well, idag började skolan om igen. Jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag har längtat. Känns som att jag nyss var där och egentligen inte hann sakna det så mycket. Dock var det ju kul att träffa sina vänner och komma tillbaka till teatern.

Men det är nu närmare till monologen... Vi som går i tvåan ska göra en monolog och jag tror att alla är nervösa inför det. huvva!

Idag pratade vi om High School Musical och en av mina klasskamrater avslöjade att hon hade sett den sista av den horribla serien. sedan sa hon: " det är nästan lite pinsamt att man har gjort det. Man känner sig nästan generad"
Då tänkte jag efter. Det måste då innebära att man känner sig lika äcklig som när man har onanerat som när man sett High School Musical? Man känner sig... ja generad. Onani och high School Musical går hand i hand på den fronten. Och det är väl det enda gång high School Musical kommer sex?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com