Förresten!!!

Jag har glömt säga en sak. Jag är med i en produktion. jag och några andra som jag känner hade tankt sätta upp en uppsättning i Februari, men det har inte varit säkert om pengar. Men nu i torsdag fick vi äntligen veta att vi kommer få pengar så vi får och kommer sätta upp den den 27 och 28 februari på västerbottensteater. Just nu känner jag peppen som aldrig den och det ska bli kul att få göra någonting annat utanför skolan och att det inte blir b-kvalla som på en del andra amtörteatrar jag varit med om.

Jag kan berätta lite om den.
Den utspelar sig i ett hyreshus här i Skellfteå och människorna som bor där. En blandad skara helt enkelt. Man kan väl typ säga att den är en komedi riktad mot ungdomar. Jag själv spelar en tjej som heter Miranda och står för de pinsamma stunderna. Och jag tror det kommer bli såååååååå bra, bara jag får öva lite mer så... ;)

Morsning korsning! Och jag hoppas jag ser DIG på Västerbottensteatern i publiken till "knacka först" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com