They made a statue of us

Det är bara en vecka kvar nu. Till och med mindre än en vecka kvar till julafton! Måste försöka få lite julstämmning i mig snart!

Dessutom är det bara några få futtiga dar kvar till min vän Jens kommer hem igen. Kom på det medans jag satt och tittade på teve nu på kvällen. Och tänkte också på hur mycket jag har saknat honom. Anderstorpsskolan har som inte varit samma sak. Och teatern har inte haft samma dragningskraft längre som när han var där. Flera gånger har jag drömt om karln och att han har kommit hem igen och jag har gråtit så mycket i drömmen. Så så mycket. Kommer jag göra det på onsdag också mån tro? Då jag får träffa honom igen. Ja, det här inlägget blev väl lite sjuk skärry, men ja, jag saknar min vän. Väldigt mycket. Väldigt mycket. Och kanske nu när det är så nära så kanske man blir mer och mer förväntasfull och klumpen av ivrighet växer fortare och fortare och blir större, större, störst. Samma sak händer när andra kära och nära är borta för länge. Och Jens har varit borta föööör länge nu. Så jag längtar och längtar till onsdag!



Men tills dess lyssnar jag på Regina Spektor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com