nobody knows

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Livet rullar på. Låter det bra?
Måste dock påstå att det rullar på väldigt snabbt. Hinner knappt med. Har inte mycket tid över. Till Elin tillexempel. Minns du att vi pratade om att träffas i veckan? Vad blev det av det?

Jag och min klassikergrupp ska i alla fall träffas idag. Vi har bestämt oss för en pjäs nu. Tjekov blev det. Och det blir bra. Hur bra som helst nämligen!

Och imorgon blir det Luleå och se på konsert, som storasyster är med i. Har saknat henne jättemycket. Och så Lagerhaus förståss. Kommer nog bli ganska många julklappar därifrån. Sedan på söndag blir det julbak och jobb.



Sun been down for days
A pretty flower in a vase
A slipper by the fireplace
A cello lying in its case

Soon she's down the stairs
Her morning elegance she wears
The sound of water makes her dream
Awoken by a cloud of steam
She pours a daydream in a cup
A spoon of sugar sweetens up

And She fights for her life
As she puts on her coat
And she fights for her life on the train
She looks at the rain
As it pours
And she fights for her life
As she goes in a store
With a thought she has caught
By a thread
She pays for the bread
And She goes...
Nobody knows

/Oren Lavie - Her Morning Elegance 

 

Kommentarer
Postat av: elin

jag vet inte Monika, jag tänkte just tanken men så insåg jag att veckan är ju nästan slut :S

vi tar det när vi får tid :)

2010-12-10 @ 19:31:31
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com