Jag blir glad



Jag blir glad när jag får höra att jag har sjukt snygg kropp
 
Jag blir glad när jag får höra att jag har gulligt ansikte
 
Jag blir glad när jag får höra att jag är lik Megan Hilty, både utseendemässigt och skådespelarmässigt

Jag blir glad när jag får höra att jag har bra sångröst och att jag borde bli musikalartist...för det vill jag
 
Jag blir glad när jag får höra att jag gör någon glad över att ge den en tavla bara sådär
 
Jag blir glad när jag får höra att jag är bra på teater

Jag blir glad när jag får höra att jag borde komma och jobba på Lagerhaus efter en veckas praktik
 
Jag blir glad när jag får höra att jag SKA söka till Wendelsberg av min lärare amtidigt som hon räcker fram ansökningsblankett som hon har tagit fram, bara för mig

Jag blir glad att få höra saker om mig själv som är posetiva som bara kommer sådär spontant, men kan verkligen förgylla ens dag!

tack!


Kommentarer
Postat av: jens

Jag säger som våra fina lärare, du ska söka till Wendelsberg! Sök även andra skolor som du känner dig intresserad av. Du är verkligen duktig, Monika, du har något!



Pouss från en A-dam!

2010-12-09 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com