och tro mig jag reste med vinden, och det är kyligt här i natt, när stockholm kysser mig på kinden.

Idag vaknade som om jag lever i en dimma och den har faktiskt inte riktigt släppt än. Kanske inte kommer göra det heller. Jag har nämligen dragit på mig en förkylning någonstans ifrån... vet ej var. kanske något barn som hostade på mig. men ja, i alla fall, trotts att det är sol ute och inget moln på himmlen har jag gömt mig inomhus och i en kofta. fryyser. jag som inte brukar vara så frusen av mig. funderar nu på att gå och duscha så kanske jag känner mig lite piggare.

Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. :)


Kommentarer
Postat av: hanna

ooopsi, förlåt !

2010-08-16 @ 22:18:59
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com