och så räknar jag till fyra. EN - TVÅ - TRE - FYRA! ah, nu flyger jag. flax flax flax

hej alla. igår kom jag hem igen efter att ha varit ledare på ett läger på munkviken. alltså barn... jag kommer inte ihåg att jag var så frågvis när jag var runt 10 år... men dom är fina ändå. man saknar dom så när de har åkt hem igen. och vi hade tur med vädret också. inget regn, men lite mer sol kanske man skulle ha kunnat önskat sig. vill tillbaka redan. det är kul att vara ledare.

men nu hoppas jag att jag får min lön för detta så jag kan gå till frisören och fixa hårfärgen. tänker mig nått i stil med vad Kate Winslet har i Titanic. vad tror ni om det?



tillsist bjuder jag på en klassiker



MOOOO WITH ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com