och här en som står emot och visar upp en idiot och där är en som tar betalt för allt som skulle lösa sig

Jahaja, nu är sommarlovet slut. Årets första skoldag har börjat... och jag är inte glad för det. Kunde det inte ha fått vara längre? Va? och soligare? jag har inte gjort allt än! jag måste bada mer! jag måste få grilla mer! se mer teve utan att bry mig! få gå ut sent på kvällen utan att behöva ha med mig en jacka eller ficklampa! jag har inte sett allt än. och jag har inte läst ut böckerna som jag skulle göra. snälla snälla, bara en månad till?




sitter dock och sörjer till tonerna av hästpojken....


Kommentarer
Postat av: hanna

AGREE!

2010-08-24 @ 22:58:58
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com