Aktiv

Idag har jag faktisk varit duktig och rört på mig. För det första så jobbade jag med att klippa gräset. Det var varmt kan jag säga. Svetten bara rann... Sedan cyklade jag och min syster och badade i sjön. Och sist så gick jag en läng promenad med hunden. Tror jag hade tagit död på henne när vi kom hem. Hon låg på golvet och flåsade som en flodhäst. Det är för varmt för en jämthund sånna här soliga, varma dagar.

Dock tror jag jag har ätit upp allt som jag gått av mig idag. Åt nämligen mycket bröd nu på kvällskvisten. inge bra... fy skäms på mig!

Har förresten fått upp ögonen, eller man kanske ska säga öronen för Kent. I alla fall den här låten. Tycker den är fin.

 

Dessutom så låg jag igår kväll i min säng och tittade på min vän Alexanders videobloggar. (jag var inte trött okej?) Jag tyckte faktiskt att det var hur kul som helst ibland och undrade varför jag inte insett det förns då... konstigt. förlåt för det Alex. hur som haver jag vill lägga upp den här videon eftersom att när han pratar om hur han upplevde filmen 2012 så ser han ut som en av mina gammelmorbröder. haha.



+ att jag älskar "haha, så ni spotten som flög?" spott är verkligen ett fult ord

imorgon ska det regna tydligen.

hare hoj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte Kent!!! Dom är inte så bra. Svikare :(

2010-08-04 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com