Kate Nash!


Jag vet jag kanske är lite sen med denna nyhet, men jag tar den ändå: KATE NASH HAR KOMMIT UT MED NYTT ALBUM!!!
Den 19 april släppte hon en nytt a lbum som heter My best friend is you, men jag har tyvärr inte införskaffat den än. Ska göra det när jga har tid och pengar :)

Men nu kommer vi till den moraliska frågan: Ska jag tjuvlyssna på den på Spotify, eller ska jag vänta tills jag har skaffat den? Vill ju som ge henne min a pengar så hon kan förtsätta att skapa underbar musik. Men jag är också jävligt sugen på att höra den NUUU!
Vad tycker ni?



Hennes förra album Made of Bricks var ju AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com