Det går inte så bra...

Tänkte att denna helg skulle ägnas åt att skriva en monolog, eftersom vi ska göra det i min teaterutbildning nu. Dock så går det inte så bra. Mamma har många bra historier som jag kan tgå ifrån, men sedan att få ner dem på papper blir så... hackigt, knaggigt? Ja, det går bara inte. inte idag. Har inte någon inspiration eller skaparlust. Jag vill typ göra allt annat än att sitta här och skriva. jag har aldrig varit bra på att skriva när jag är tvungen. Man kan inte tvinga fram en monolog bara sådär. Men tyvärr måste jag... Suck!

Sitter i alla fall och lyssnar på Kristina från Duvemåla-låtar och drömmer mig bort att få stå på en scen och spela huvudrollen i en musikal på en stor scen i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com